Beursbalie en merkbeleving

Woensdag 24 februari 2016

De impact van een unieke beursbalie en andere beursitems.

De grote impact van opvallende beursitems in beursstands, zoals een beursbalie, kennen we bij Blowups al 25 jaar. Een aantal grote merken in verschillende sectoren zetten de merkbeleving al vele jaren centraal op de beurs of het evenement waaraan ze deelnemen. Anno 2016 is het een algemene trend geworden.  

Focus op Sale werkt niet meer. Merkbeleving wel.

Alle standhouders hebben het de afgelopen jaren ervaren: standaard stand, perfect product erin en verkoop realiseren? Het werkt niet meer. En dat blijkt voor veel bedrijven lastig te accepteren. Deelnemen aan een beurs is kostbaar en die kosten wil men het liefste direct terugverdienen, met directe opdrachten of leads. Dat kan nog steeds, alleen niet meer met de nadruk op verkoop. Veel onderzoeken tonen het aan: de beursbezoeker van nu komt naar een beurs om kennis op te doen, om het aanbod en de innovaties te bekijken én om te netwerken. Veel beursorganisators en ook standhouders spelen hier op in met een andere aanpak en ook inrichting van de standruimte. En de sfeer? Die moet de betrouwbaarheid, de kwaliteit en profilering van uw merk uitstralen. Wilt u anno 2016 rendement realiseren met uw beursdeelname, dan is merkbeleving het toverwoord. En ja, die merkbeleving creëer je gemakkelijker met onderscheidende en unieke beursitems dan met het alom bekende standaardprogramma van beursbalies en beurswanden.  

Beursstand met merkbeleving een trend?

Voor Blowups is het geen trend waar nu op ingesprongen wordt. Al meer dan 25 jaar werkt Blowups voor standbouwers, ontwerpbureaus of rechtstreeks voor bedrijven, aan opvallende beursitems die onderdeel zijn van merkbeleving op de beurs. Geen standaardproducten, maar duurzaam en opvallend maatwerk. Van complete stands tot het snel even maken van bijvoorbeeld een beursbalie, waarvan u in deze nieuwsbrief een paar voorbeelden ziet. In de werkplaats in Heijen worden deze items van A tot Z gemaakt. Ook de plaatsing op de beurs, waar ook ter wereld, kan door het Blowups team verzorgd worden.  

Voorbeelden van beursbalies en heel veel meer!

De beursbalies die we op deze pagina tonen geven misschien beter aan hoe het ook anders kan. Voor meer inspiratie kijkt u even verder rond op onze site. Wilt u praten over een beursbalie of beursstand waar beursbezoekers het merk echt beleven? Zie wat we allemaal nog meer gemaakt hebben? Bel of mail ons even, een afspraak is zo gemaakt.  

 Nescafé Zitunit. Lees meer.  

 Gumtree Punaise statafel / beursbalie. Lees meer.  

 EFR Beursbalie / beurs statafel. Lees meer. 

Sta tafel / beursbalie gemaakt in opdracht van standbouwer en interieurbouwer Plaatreclame. Lees meer.

Terug naar nieuwsoverzicht

Opvallende beursbalies en andere beursitems. Voor een beursstand met echte unieke merkbeleving.