Beurspromotie. Eyecatchers voor de beursstand.

Donderdag 22 augustus 2019

Het beursseizoen staat weer voor de deur, steeds vaker is een beursdeelname onderdeel van de marketingmix. Interactie, beleving en exposure staan centraal. Onze 3D objecten worden op allerlei manieren ingezet om de attentiewaarde van de beursstand te verhogen.

Landpark productvergroting

Een grote mock-up voor de productlancering van Landpark bio mineraalwater op een beurs in Duitsland. Bekijk hier de foto's van het maakproces

Kunststof blowup van een verpakking. De kunststof blowup is geschikt voor langdurig gebruik zowel binnen als buiten. De vergroting van de verpakking hebben we eerst in CAD getekend, vervolgens is het pak in onderdelen uit hout gefreesd. Voor de duurzaamheid en stevigheid is het object daarna met hars bewerkt en vervolgens netjes afgewerkt en beletterd.

EFR logo als tafel

Op maat gemaakte beurstafel als blikvanger, de presentatiedesk heeft de vorm van het EFR logo. Bekijk hier de foto's van het maakproces.

POS Point of Sale - Het realiseren van een beurs tafel voor EFG door Blowups

Mosterdpot, eyecatcher en statafel

Een grote mock-up voor Moutarderie de Luxembourg, een mosterdpot met een demontabel tafelblad. Deze solid blowup is te gebruiken als beursmeubel en puur decoratief als blikvanger.

Bekijk hier de foto's van het maakproces.

grote mosterdpot solid blowup voor productpresentaties op beurzen of in winkels

Boei met beeldscherm voor Brunel Sailing

Opvallende display geheel in stijl van het zeilteam, een grote gele boei met geïntegreerd beeldscherm. Bekijk hier de foto's van het maakproces.

Beursobject als eyecatchers voor Brunel Sailing

Blowup voor de productpresentatie van de iNozzle

SmarterNozzle lanceerde op de Tankstation Vakbeurs een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken, Blowups mocht de iNozzle vergroten.

Bekijk hier de foto's van het maakproces. 

Beursstand met blowup. Opvallende beurspresentatie op beursstand van Smarter Nozzle. De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire onthulling. Voor productpresentatie van de iNozzle One schakelde Smarter Nozzle de hulp van Blowups in.Blowups produceerde een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter, deze werd gepresenteerd op de beursstand tijdens de Tankstation Vakbeurs.

Aardappelzak voor beursdebuut van Landjuweel

Voor het eerst in 97 jaar exposeerde Landjuweel op een beurs, als eyecatcher van de beursstand koos het bedrijf voor een uitvergroting van de Le Bistro 'Un, Deux, Trois' aardappelzak. Bekijk hier de foto's van het maakproces.

Productvergroting aardappelzak Landjuweel voor beurs in Berlijn. Voor de uitvergroting van de verpakking maakten we van een doorzichtig zeil de grote aardappelzak. De uitvergrote aardappels zijn met de hand uit piepschuim gevormd en gedecoreerd met een aardappelhuid.

Terug naar nieuwsoverzicht

Beurspromotie object