Merkbeleving op de beurs

Donderdag 23 januari 2020

Marketing draait om merkbeleving, zo ook op de beurs. Deze klanten kozen voor unieke 3D objecten om de fysieke merkbeleving in de beursstand te versterken.

Op maat gemaakt presentatiemeubel voor Friesland Campina, display met geïntegreerd beeldscherm.

FrieslandCampina - Branding a Better World

Presentatiemeubels voor de beurspresentatie van FrieslandCampina. "Look inside what matters" staat er op de bovenkant van de witte polyester bolletjes. Open het bolletje en aan de binnenkant neemt FrieslandCampina je mee op een duurzaamheidsreis. Dit project was een opdracht van Branding a Better World. Lees hier meer

vergroting van een ventilator voor beurspresentatie

IRIS OHYAMA - Dekoteam

Het Japanse merk IRIS OHYAMA koos voor de lancering van een nieuwe ventilator voor een grote blikvanger. In de beursstand torende de blowup letterlijk boven alles en iedereen uit. Speciaal aan deze eyecatcher? Het object beweegt net als een echte ventilator! Dit project was een opdracht van Dekoteam. Lees hier meer

Beursstand met blowup. Opvallende beurspresentatie op beursstand van Smarter Nozzle. De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire onthulling. Voor productpresentatie van de iNozzle One schakelde Smarter Nozzle de hulp van Blowups in.Blowups produceerde een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter, deze werd gepresenteerd op de beursstand tijdens de Tankstation Vakbeurs.

iNozzle One - Smarter Nozzle

De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire onthulling op de Tankstation Vakbeurs. Blowups produceerde een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter. Dit project was een opdracht van Smarter Nozzle. Lees hier meer.

Uniek beursobject laten maken? Klik hier om contact op te nemen

Terug naar nieuwsoverzicht

Beursstand SmarterNozzle.