Pakkende productvergrotingen: opvallende promotie op beurzen en evenementen

Woensdag 13 maart 2019

Op een beurs, in een winkel of tijdens een event is het zaak om aandacht te trekken. Dus wat doe je? Juist, opvallen. Onze klanten pakten dit slim aan en lieten levensechte productvergrotingen maken. Het werden opvallende blowups waar zelfs beeldschermen, geluidssystemen en lichteffecten in verwerkt zijn.

BlowUps maakt blowup, uitvergroting, van JBL Bluethoot Speaker. De JBL Speaker werd gebruikt tijdens de JBL Snow Party in Val Thorens.

JBL gaat de sneeuw in met een levensgrote JBL box, inclusief speakers en verlicht logo. Voor ideaal transport door de sneeuw is de uitvergrote box zelfs op snowboards gemonteerd. Lees hier meer.

Landjuweel maakte een beursdebuut tijdens Fruitlogistica, het bedrijf sprong eruit met een XL aardappel zak van Le Bistro. Ook de aardappels werden extra groot en levensecht nagemaakt. Lees meer

Productvergroting aardappelzak Landjuweel voor beurs in Berlijn. Voor de uitvergroting van de verpakking maakten we van een doorzichtig zeil de grote aardappelzak. De uitvergrote aardappels zijn met de hand uit piepschuim gevormd en gedecoreerd met een aardappelhuid.

De XStream van Flamco Group ging in première tijdens de productlancering op de ISH beurs in Frankfurt. Flamco trok de aandacht van de beursbezoeker met deze mooie productvergroting. Lees hier meer.

Voor de lancering van een nieuw product schakelde Flamco Group Blowups in, wij maakten een productvergroting van de XStream.

Voor het Terschellingse Schildersbedrijf Haarsma maakten we een unieke en functionele blowup. Deze productvergroting heeft een tweeledig doel, allereerst is het een mooie eyecatcher, daarbij doet het 3D object dienst als afhaaldepot. Lees hier meer

Functionele eyecatcher Schilderbedrijf Haarsma. Het grote verfblik is een ware blikvanger en doet tegelijkertijd dienst als kast waar klanten hun bestelling kunnen ophalen, super functioneel dus. Blowups ontwierp het uitvergrote Sikkens blik en vervaardigde het uit een basis van houtbouw en een aantal lagen glasvezelversterkt polyester. De blowup is aan de achterkant voorzien van een deur en staat op zwenkwielen zodat deze gemakkelijk te verplaatsen is.

De display van Immergut moest gemakkelijk te vervoeren zijn, de display is daarom demontabel gemaakt en past makkelijk in een personenauto.  Lees hier meer.

Demontabele display voor Tetra Pak. De uitvergroting van dit Schoko pak is opgedeeld in twee delen, zodat deze makkelijk vervoerbaar is naar beurzen.

Smarter Nozzle lanceerde op de Tankstation Vakbeurs een medium om de aandacht van de automobilist te trekken: een brandstofvulpistool met beeldscherm. Voor de productlancering van de iNozzle maakten we hier een 2,5 meter hoge uitvoering van, ook in de blowup hebben we een beeldscherm geïntegreerd. Lees meer.

Beursstand met blowup. Opvallende beurspresentatie op beursstand van Smarter Nozzle. De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire onthulling. Voor productpresentatie van de iNozzle One schakelde Smarter Nozzle de hulp van Blowups in.Blowups produceerde een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter, deze werd gepresenteerd op de beursstand tijdens de Tankstation Vakbeurs.

Terug naar nieuwsoverzicht

Pakkende productvergrotingen opvallende promotie op beurzen en evenementen.